ServeisEstrangeria

Àmbit d’Estrangeria

A Viserta oferim assessorament i gestió integral en matèria d’estrangeria, tant per a particulars com per a empreses que necessiten regularitzar la situació laboral de treballadors estrangers. Treballem en col·laboració amb un despatx especialitzat en dret d’estrangeria per garantir un servei ràpid, segur i ajustat a la normativa vigent.

alize front-end processes with effective convergence. Competently parallel task fully researched data and enterprise process improvements. Appropriately empower dynamic leadership skills after business portals.

Contact

MAIN OFFICE
49 Russell Square, London, UK
E-MAIL
info@goldenblatt.co.uk
TELEPHONE
+1 800 643 4300
WORKING HOURS
Mon-Sun: 8am – 8pm

Mediation

ON YOUR SIDE

Distinctively re-engineer revolutionary meta-services and premium architectures. Intrinsically incubate intuitive opportunities and real-time potentialities. Appropriately communicate one-to-one technology after plug-and-play networks.

Quickly aggregate B2B users and worldwide potentialities. Progressively plagiarize resource-leveling e-commerce through resource-leveling core competencies. Dramatically mesh low-risk high-yield alignments before transparent e-tailers. Appropriately empower dynamic leadership skills after business portals. Globally myocardinate interactive supply chains with distinctive quality vectors. Globally revolutionize global sources through interoperable services. Efficiently innovate open-source infrastructures via inexpensive. Enthusiastically mesh long-term high-impact infra

Serveis principals en estrangeria:

  • Tramitació i renovació de NIE (Número d’Identificació d’Estranger) i certificats de resident.

  • Gestió d’autoritzacions de residència i treball, tant per compte propi com per compte d’altri.

  • Assessorament en reagrupament familiar i permisos de llarga durada.

  • Sol·licitud de targetes de familiar de ciutadà de la Unió Europea.

  • Tramitació d’autoritzacions d’estada per estudis, pràctiques o recerca.

  • Gestió de nacionalitats espanyoles: assessorament, revisió de documentació i seguiment de l’expedient.

  • Assistència i representació davant l’Oficina d’Estrangeria, Subdelegació del Govern i altres organismes competents.

  • Regularització de situacions administratives irregulars.

  • Tramitació d’expedients sancionadors, recursos administratius i contenciosos relacionats amb matèries d’estrangeria.

Preguntes més freqüents

Quina diferència hi ha entre el NIE i el certificat de residència?

El NIE (Número d’Identificació d’Estranger) és un número personal i únic que s’assigna a qualsevol persona estrangera que tingui relacions econòmiques, professionals o socials amb Espanya.
El certificat de residència, en canvi, acredita que vius legalment al país. Pot ser temporal o permanent, segons la durada de l’estada.

Puc treballar a Espanya amb un NIE de no resident?

No. El NIE de no resident només serveix per a gestions administratives o econòmiques (compra d’un immoble, obertura de compte bancari, etc.).
Per treballar, és necessari obtenir una autorització de residència i treball.

Quant triga la tramitació d’un permís de residència o treball?

Depèn del tipus de permís i de la càrrega de treball de l’oficina corresponent.
En general, el termini pot variar entre 1 i 3 mesos.
A Viserta fem el seguiment complet de l’expedient per informar-te de cada pas i agilitzar al màxim el procés.

Despatx professional especialitzat en serveis d’assessoria i consultoria empresarials.

© Copyright Eprosa Consultors

Desenvolupat per Zenzink

Kit_Digital_210x22px-white-e1738523095685